.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در رشت

يکي از بازديدکنندگان  شمال نيوز با ارسال نامه اي به سايت عنوان کرد: غرض از نگاشتن اين چند خط چيزي نيست جز رساندن صداي مردمي كه چند روزي است كه درب منازلشان به واسطه ماموران نيروي انتظامي به بهانه استفاده از تجهيزات دريافت شبكه‌هاي ماهواره‌اي به صدا در مي‌آيد.

نمي‌دانم چندوقت پيش بود، شايد چيزي نزديک به دوماه قبل كه چنين رفتاري در يكي از شهرهاي بزرگ ايران صورت گرفت و به دو روز نكشيد كه صداي نمايندگان مجلس درآمد كه نيروي انتظامي با استناد به قانون قبلي حق برخورد ندارد و پليس هم دست كشيد و مسئله به خير و خوشي تمام شد.
اما آنچه امروز در رشت مي‌گذرد حكايت ديگري است. ماموران پس از توقيف تجهيزات، در وهله اول ديش را از وسط تا كرده و غير قابل استفاده مي‌كنند؛ حال آنكه تمامي اين تجهيزات بدون كوچكترين تغيير و دخل و تصرفي به كلانتري حمل و در آنجا تا زمان تعين تكليف نگهداري شود و احدي حق ندارد مال ديگران را تخريب كرده و موجب اضرار مسلماني شود.

نمي‌دانم دليل اين كار چيست و باز هم نمي‌دانم اين دستور از طرف كدام مرجع صادر شده كه هركه بوده بعيد مي‌دانم كه كوچكترين اطلاعي از جامعه امروز داشته باشد كه مردم ما به درك اين نكته رسيده‌اند كه خوب و بد خويش را خود تشخيص بدهند و نه كس ديگر.
شايد آقاي ابوطالب نماينده جوان مجلس هنوز بي‌خبر باشد از اين اتفاق و اگر هم نيست كه بايد اين نكته را به ايشان متذكر شوم كه چه فرقي است بين مردم يك شهر بزرگ با شهري كوچك.
اينجا ايران است و قانون در سراسر آن بايد يكسان اجرا شود.
اميدوارم منعكس كنيد شايد موثر افتد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.